Melayu Malaysia Forum

.: Komuniti Melayu Malaysia Yang Lain Daripada Yang Lain :.
 
HomeHome  GalleryGallery  RegisterRegister  Log in  
December 2016
MonTueWedThuFriSatSun
   1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031 
CalendarCalendar
Log in
Username:
Password:
Log in automatically: 
:: I forgot my password
Latest topics
» Hiv Hearbal Drug Therapy Canada
Thu Aug 04, 2011 7:59 am by Guest

» buy guaranteed facebook fans dp
Wed Aug 03, 2011 3:09 am by Guest

» When the first Whirlpool Duet album was released in December 2001 came as a surprise to the public
Tue Aug 02, 2011 8:09 am by Guest

» Medicines From Rainforest Plants
Mon Aug 01, 2011 3:40 am by Guest

» Memorial Family Medicine Bryan Tx
Thu Jul 28, 2011 10:53 pm by Guest

» Rahsia Awet Muda Para Wanita
Mon May 16, 2011 11:07 pm by ASBN

» TuneTalk Sumber Menjana Pendapatan Bulanan
Mon May 16, 2011 11:01 pm by ASBN

» email 2 money
Tue Nov 16, 2010 10:58 pm by coolerzzz

» email 2 money
Tue Nov 16, 2010 10:58 pm by coolerzzz

Who is online?
In total there is 1 user online :: 0 Registered, 0 Hidden and 1 Guest

None

Most users ever online was 16 on Mon Oct 05, 2009 9:14 pm
Navigation
 Portal
 Index
 Memberlist
 Profile
 FAQ
 Search
Search
 
 

Display results as :
 
Rechercher Advanced Search
Statistics
We have 57 registered users
The newest registered user is warrcleme

Our users have posted a total of 532 messages in 122 subjects
Poll
Advert
Adv

Share | 
 

 Naper Abu terjun dari basikalnyer?

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
4R7UN4
Moderateur
Moderateur


Male
Number of posts : 31
Location : Kuala Lumpur, Malaysia
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Naper Abu terjun dari basikalnyer?   Sat Jul 19, 2008 7:27 pm

Abu sedang mengayuh basikal yang baru dibeli oleh ayahnyer kerana dapat 5A dalam UPSR..Ketika dia melalui rumah Ajoi..Ajoi pun menjerit-jerit sambil menuding jari ke arah tayar basikal Abu...(secara serius tapi bertujuan untuk berseloroh)

'Tayar pusing! Tayar pusing! Tayar pusing! Lantas Abu tanpa berfikir panjang terus lompat dari basikalnyer lalu cedera dilutut dan sikunyer..dan basikalnyer mengalami kerosakan kecil..

ok..dah dapat bayangkan?

Soalannyer...Naper Abu terjun dari basikalnyer sedangkan tayar basikal memangler berpusing!


Question Question Question Question Question bom bom bom

_________________
Back to top Go down
View user profile
Flores Tegal
Team
Team


Number of posts : 32
Location : Indonesia
Registration date : 2008-07-19

PostSubject: Re: Naper Abu terjun dari basikalnyer?   Sun Jul 20, 2008 12:13 am

4R7UN4 wrote:
Abu sedang mengayuh basikal yang baru dibeli oleh ayahnyer kerana dapat 5A dalam UPSR..Ketika dia melalui rumah Ajoi..Ajoi pun menjerit-jerit sambil menuding jari ke arah tayar basikal Abu...(secara serius tapi bertujuan untuk berseloroh)

'Tayar pusing! Tayar pusing! Tayar pusing! Lantas Abu tanpa berfikir panjang terus lompat dari basikalnyer lalu cedera dilutut dan sikunyer..dan basikalnyer mengalami kerosakan kecil..

ok..dah dapat bayangkan?

Soalannyer...Naper Abu terjun dari basikalnyer sedangkan tayar basikal memangler berpusing!


Question Question Question Question Question bom bom bom

kerana die ade tengok wang syiling sekupang kat tepi jalan tu..

pastu die tengok ade mat rempit nak amek syiling tu...die pun bertungkus lumus lompat daripade basikal busuk nye bagi medapat kan syiling tu,..

tu pasal nape die melompat dari basikal die tu...

tui tak???(((mesti betui woooo)))))

bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce bounce
Back to top Go down
View user profile
 
Naper Abu terjun dari basikalnyer?
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1
 Similar topics
-
» Gaara is from Uzumaki clan
» Mangrove bonsai
» Tamarindus Indica
» Philantus Neruri/Cendrawasih

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Melayu Malaysia Forum :: Santai Sekejap :: Teka-teki-
Jump to: